Quins recursos utilitzen?
Utilitzen, com a recursos per seduïr, els patrons ideals amb una solució senzilla, ja que ens intenta vendre el producte a través de la felicitat i com a solució als nostres problemes (també considerada dissonància cognitiva per magnificació dels problemes). També usen la part de memorabilitat on ens intenta fer que recordem l'anunci a través de la cançó, de l'ús del color vermell (color de la marca) i del simple slogan, relacionat amb els objectius personals de moltes persones, és a dir, la felicitat; i com a recursos estilístics, la hipérbole (sense la Coca-Cola no tens felicitat), paral·lelisme (es repeteix tota l'estona l'escena d'entregar la Coca-Cola a una persona que la "necessita") i la sinècdoque (anomena a la beguda refrescant Coca-Cola, que és el nom de la marca).
Durant tot l'spot només utilitza la imatge, excepte en l'últim moment, on té una interacció verbicònica de recolzament (la imatge ocupa més espai que el text i, aquest últim no aporta un significat nou. La imatge s'entén per sí sola).
Què ens ven?
És un anunci de fa 4 mesos que ens intenta seduïr (no ens dóna dades objectives, sinó que juga amb les nostres emocions i sentiments per mitjà de la felicitat). El producte és una beguda refrescant efervescent de color marró de la marca Coca-Cola, tot i que el que ens vol vendre, realment, és la felicitat, generositat i la solució dels nostres problemes a través de la Coca-Cola.
Quin és el target?
El target, tant pel comercial com pel d'usuari, és per a tots els públics, menys l'infantil, ja sigui pel sexe femení com masculí (apareixen: tres adolescents, una monja, dos adults i un avi).
Quins recursos utilitzen?
Utilitzen, com a recursos per seduïr, les paraules esquer (tot el que necessites), els patrons ideals a través de "sigues l'èlit" (ens intenta vendre el producte per mitjà de la diversió i el que produirà "la bona vida" i els actor i actrius de l'anunci són persones belles i amb bona forma física) i d'una solucó senzilla (tot ja hi és, només has de saber combinar-ho); i la memorabilitat dels colors i l'slogan (sempre utilitzen el color groc i un slogan senzill i fàcil de recordar). Com a recurs estilístic, la hipérbole (la Damn Lemon és tot el que necessites).
Durant tot l'spot només utilitza l'imatge i la veu, excepte en l'últim moment, on té una interacció verbicònica de recolzament (la informació del text és la mateixa que la que diu la veu, per tant, no aporta cap significat; es pot suprimir el text i l'anunci es segueix ententent).
Què ens ven?
És un anunci del 2012 que ens intenta seduïr (no ens dóna dades objectives, sinó que juga amb les nostres emocions i sentiments, per mitjà de la diversió). El producte és una cervesa de la marca Damn que té 4 parts de llimona i 6 de cervesa, però el que ens venen, realment. és la diversió i el fet de passar-t'ho bé a l'estiu, gràcies a la cervesa.
Quin és el target?
El target, tant pel comercial com pel d'usuari, són els adults, especialment als consumidors de cervesa, tant d'homes com de dones (apareixen dos jugadors, dues jugadores, un espectador i una espectadora).
Quins recursos utilitzen?
Utilitzen, com a recursos per seduïr, les paraules esquer (sin azúcar añadido, dulce), la dissonància cognitiva magnificant els problemes (els nens petits estan tot el dia plorant i fent soroll i, si no compres el blat de moro, no es callaran) i l'atracció per a les coses tendres i maques (aparició del bebè). Com a recursos estilístics, la repetició (ens informa sobre que és sense sucre i dolç dues vegades) i la hipérbole (si no compres el producte, el nen no es callarà mai).
Durant l'spot utilitza, majoritàriament, la imatge, però també es recolza amb el text (que ens aporta les característiques del producte), per tant, en el moment que apareix el text, té una interacció verbicònica de simbiosi (la imatge ocupa més espai que el text (dades objectives), però aquest últim ens aporta dades significatives del producte, que sense la imatge no tindria sentit).
Què ens ven?
És un anunci de fa 1 any que ens intenta seduïr i convèncer, tot i que el primer en major grau (només hi ha un parell de dades objectives del producte: és dolç i sense sucre). El producte és un pot de blat de moro de la marca Bonduelle, tot i que el que ens volen vendre principalment és la solució a que els nostres fills plorin, és a dir, la tranquil·litat i silenci.
Quin és el target?
Té dos targets, en el cas del comercial va dirigit al públic adult: per fer-los comprar el blat de moro pels seus fills (i, d'aquesta manera els nens petits deixaran de plorar), tant per pares com mares, encara que només hi aparegui un home (va adreçat a aquell que s'encarregui de la cuina); i, en el cas del target d'usuari, és pels nen: intentar atreure'ls i que demanin als seus pares que comprin el blat de moro.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada