dilluns, 18 de gener del 2016

CREACIÓ D'UN ANUNCI PUBLICITARI


DREAMLY - Rebel Queen


Rebel Queen és un fresc perfum femení, d’olor de coco. La fragància és de 12 hores. Conté 80 mil·lilitres i el seu preu és de 66,95 euros. Per la vena de dues colònies el preu és rebaixa a 122 euros.
Marca: DREAMLY  


Logo:   

Slogan: live rebel, dream forever.



El target/usuari/objectiu (que és el mateix que el
target econòmic) són els adolescents amb alt poder adquisitiu i adults (tant masculí, per a regalar, com femení).


Els recursos que usem per seduïr són: paraules esquer (the new fragance, live rebel, dream, forever), patrons ideals (els protagonistes de l’anunci són persones atractives i seductores i en bona forma i es ven la felicitat, la diversió, l’atracció sexual, ser l’èlit), i memorabilitat, per mitjà de la cançó coneguda, un slogan atraient i l’ús del color femení com a logo. En els recursos lingüístics hi apareix: personificació (s’atribueix el perfum a la protagonista), paral·lelisme (es repeteix l’escena del noi rebutjat per ella dues vegades), repetició (apareix el perfum i el nostre logo moltes vegades: al principi, un parell de vegades durant l'anunci i al final) i exageració (si no tens la colònia no estàs a la moda i no tens èxit amb els nois, on per exemple, la nòvia del primer jove que s’acosta).

L’anunci comença amb una imatge de la colònia amb la marca i el logo. Després apareix un cotxe aparcat. És blanc i rosa, que representa la moda femenina. A continuació, la noia, guapa i amb classe, (que conduïa), es posa Rebel Queen, s’arregla i es maquilla. Tot seguit i a càmera lenta, la conductora surt del Fiat i, de manera provocativa, camina pel carrer, despertant l’interès d’un alt i elegant noi que estava acompanyat de la seva parella, i que s’acosta, de manera urgent, cap a ella, però ella l’aparta amb un moviment brusc de la mà; segueix caminant i se li torna a acostar un atractiu i seductor jove, que està parlant pel mòbil i deixa la frase a l’aire, tot obrint la boca, bocabadat, al veure-la passar. Ella, imapssible, també el rebutja. De manera exagerada, ella s’aparta el cabell de la cara amb la mà i segueix caminant, marcant molt els passos. Se li acosta una noia, tot preguntant-li com ho fa, per destacar davant dels nois i, ella, com a resposta, li ensenya la colònia, Rebel Queen.
Les escenes es reprodueixen en un parc, mentre sona la cançó Crazy in love de Beyoncé.
Finalment, una veu femenina diu: Rebel Queen, the new fragrance for women, by Dreamly. Simultàniament, apareix el logo i l’slogan.  




Aquí hi ha el cartell publicitari del perfum femení (Rebel queen) i el del masculí (Rebel king):https://drive.google.com/open?id=1wErFwv_EoZ9wwJhWwTQLV8C6fpD3P1FY4hTZobPiFkI

Aquí hem afegit una mostra per provar la colònia masculina (nova al mercat):https://docs.google.com/presentation/d/16qS3-eEbJf1HivYRdcXHd-cCMvWIMn90Hgo0l8qF8Zg/edit#slide=id.p3

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada